Kaikille asiakkaille energialasku helmikuussa

08.02.2018 - 09:40

Laskutusjärjestelmämme uudistuu ja tästä johtuen kaikki asiakkaamme tulevat saamaan sähkö- ja kaukolämpölaskut helmikuun aikana. Laskutusrytmi palautuu maaliskuussa ennalleen ja jatkossa laskut lähetetään tuttuun tapaan neljä, kuusi tai kaksitoista kertaa vuodessa - asiakkaan oman valinnan mukaan.

Laskutusuudistus ei vaikuta asiakkaan valitsemaan maksutapaan. Lähetämme laskut edelleen asiakkaan valinnan mukaan e-laskuna verkkopankkiin, yrityksen verkkolaskuna, paperisena postitse tai suoramaksuna.

Jos helmikuun poikkeava laskutusrytmi aiheuttaa maksuvaikeuksia, pyydämme ottamaan yhteyttä Pohjoista voimaa -asiakaspalveluumme. Palvelemme puhelimitse numerossa 08 5584 3100 (pvm/mpm) ma-to klo 8-18 ja pe klo 9-16. Vastaamme viesteihin myös verkkosivujemme asiakaspalvelu-chatissa ja Facebookissa.

Lisätietoja lasku-uudistuksesta saat maaliskuusta alkaen uudelta laskultasi sekä verkkosivuiltamme. Päivitämme verkkosivullemme helmikuun aikana vinkkejä laskun maksamiseen sekä muun muassa uudistetun laskun lukuohjeen.


Kaikki uutiset