Anna-Maija Toivonen

Anna-Maija Toivonen työskentelee Oulun Energian markkinointi ja viestintä -tiimissä. Hänen vastuualueelleen kuuluu muun muassa etuasiakasohjelman kehitystyö. Maiju innostuu kaikesta asiakaskokemukseen ja sen kehittämiseen liittyvästä, ja hänen mottonsa on ”kysytään ensin asiakkaalta”.

Kirjoittajan blogit

Etuasiakkaiden kanssa Keski-Euroopan joulutoreilla

Oulun Energian 130-vuotisjuhlan kunniaksi järjestimme etuasiakkaille matkan Keski-Euroopan joulutoreille. Matkalle osallistui yhteensä 18 etuasiakasta Oulusta, Rovaniemeltä ja Torniosta.

Lähdimme matkalle aamuvarhain torstaina 5.12. ja saavuimme aamupäivällä Müncheniin, jossa matkaoppaamme Anne Lappi oli meitä vastassa. Päivän aikana nautimme kaupungin tunnelmallisista joulutoreista ja hyvästä baijerilaisesta ruuasta. Iltapäivällä suuntasimme kohti Itävallan Zell am Seetä, jossa majoituimme koko matkan ajan.

Salzburgissa Mozartin kotikulmilla

Perjantaina...

”Ei olla salassa hyviä” – ajatuksia asiakaskokemuksesta

Lukuaika: 2 min.

Sain kuulla hienon asiakaspalautteen sattumalta käytäväkeskustelussa. Asiakas oli ottanut yhteyttä, koska halusi kiittää asentajaa hyvin hoidetusta työstä ja erityisesti siitä, miten esimerkillisesti hän huomioi työturvallisuuden työskennellessään.

Vaikutuin palautteesta ja sain kylmiä väreitä tarinan kuullessani. Kerroin palautteen edelleen työkaverilleni, jolle tarina nostatti kyyneleet silmiin. Toki olemme molemmat aika helposti herkistyviä tyyppejä, mutta syy tunteiluumme oli selvä.

Turvallisuus on yksi arvoistamme ,...