Anna-Maija Toivonen

Anna-Maija Toivonen työskentelee Oulun Energian markkinointi ja viestintä -tiimissä. Hänen vastuualueelleen kuuluu muun muassa etuasiakasohjelman kehitystyö. Maiju innostuu kaikesta asiakaskokemukseen ja sen kehittämiseen liittyvästä, ja hänen mottonsa on ”kysytään ensin asiakkaalta”.

Kirjoittajan blogit

”Ei olla salassa hyviä” – ajatuksia asiakaskokemuksesta

Lukuaika: 2 min.

Sain kuulla hienon asiakaspalautteen sattumalta käytäväkeskustelussa. Asiakas oli ottanut yhteyttä, koska halusi kiittää asentajaa hyvin hoidetusta työstä ja erityisesti siitä, miten esimerkillisesti hän huomioi työturvallisuuden työskennellessään.

Vaikutuin palautteesta ja sain kylmiä väreitä tarinan kuullessani. Kerroin palautteen edelleen työkaverilleni, jolle tarina nostatti kyyneleet silmiin. Toki olemme molemmat aika helposti herkistyviä tyyppejä, mutta syy tunteiluumme oli selvä.

Turvallisuus on yksi arvoistamme ,...