Etuasiakkuudesta

Tältä sivulta löydät vastauksia yleisimpiin etuasiakkuutta koskeviin kysymyksiin. Jos mieltäsi askarruttava asia ei selviä, lähetä kysymyksesi osoitteeseen etuasiakas@pohjoistavoimaa.fi. Otamme selvää ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian!

Onko etuasiakkuus todella maksuton?
Kyllä, etuasiakkuus on täysin maksuton. Etuasiakaskortin etujen päivittämisestä matkapuhelinoperaattorisi laskuttaa datan siirrosta oman sopimuksesi mukaisesti.

Mikä mobiilikortti on?
Saat etuasiakaskorttisi uuteen Pohjoista voimaa -mobiilisovellukseen, jonka avulla seuraat helposti sähkönkulutustasi, saat nopeasti yhteyden asiakaspalveluun, pyydät sähkötarjouksen ja pysyt ajan tasalla etuasiakaseduista, kampanjoistamme ja tapahtumistamme. Sovellukseen on helppo kirjautua Energiatilin tunnuksillasi, jolloin etuasiakaskorttisi on käytössä sovelluksen kautta.

Millä matkapuhelinmalleilla sähköinen etuasiakaskortti toimii?
Käyttääksesi sovellusta tarvitset älypuhelimen tai tabletin, jossa on iOS- tai Android-käyttöjärjestelmä. Windows Phone -tukea sovelluksella ei valitettavasti ole.

Minulla ei ole sopivaa matkapuhelinta, voinko päästä etuasiakkaaksi?
Kyllä voit. Voit tilata perinteisen etuasiakaskortin Energiatililtä tai hakea kortin Oulun Sähkönmyynnin asiakaspalvelupisteistä.

Sähkösopimukseni Oulun Sähkönmyynnin kanssa päättyy – jatkuuko etuasiakkuus?
Etuasiakkuutesi päättyy samalla kun sähkönmyyntisopimuksesikin. Sinun ei tarvitse tehdä mitään toimenpiteitä – etuasiakastilisi sulkeutuu automaattisesti.

Olen sähkönsiirron asiakas, olenko oikeutettu etuasiakkuuteen?
Pohjoista voimaa etuasiakasohjelma on rajattu Oulun Sähkönmyynnin kanssa sopimuksen tehneille asiakkaille. Tekemällä kanssamme sähkösopimuksen voit liittyä etuasiakkaaksi.

Voinko saada rinnakkaiskortin kotitalouteeni?
Etuasiakaskortti postitetaan asiakastietojärjestelmän perusteella henkilölle, jonka nimissä sähkösopimus on. Rinnakkaiskortin talouteesi voit tilalta kirjautumalla Energiatilille.