Sähköinen asiointi

Sähköinen asiointi on ympäristöystävällinen ja kätevä tapa toimittaa ja vastaanottaa Pohjoista voimaa -asiakaspalvelun tiedotteita ja asiakirjoja.

Sähköisen asioinnin hyväksymisen jälkeen saat tiedotteet esim. hinnanmuutos- ja sopimusvahvistusilmoitukset suoraan omaan sähköpostiisi. Sähköinen asiointi korvaa aiemmin Postin kautta lähetetyt perinteiset paperiset tiedotteet ja asiakirjat.

Saat sähköisen asioinnin käyttöösi kirjautumalla Energiatilille. Energiatilillä voit seurata omaa energiankulutusta ja kustannuksia, tilata sähkönkulutusraportteja suoraan omaan sähköpostiisi, tarkastella sopimus- ja laskutustietoja sekä päivittää yhteystietosi. Voit reskiteröityä palveluun verkkopankkitunnuksilla tai asiakas- ja käyttöpaikkanumerolla, jotka löydät laskultasi.

Rekisteröidy Energiatilille

Huomioithan, että sähköinen asiointi ei koske laskujen toimittamista sähköpostiin. Laskusi saat sähköisesti tekemällä e-laskusopimuksen verkkopankissasi.

Energiatilitunnuksillasi saat käyttöösi myös Pohjoista voimaa -mobiilisovelluksen. Sovellus tarjoaa monipuoliset palvelut käyttöösi ja pysyt ajan tasalla eduistasi!

Sähköisen asioinnin peruuttaminen

Energiatilin käyttö edellyttää sähköisen asioinnin lupaa. Mikäli haluat peruuttaa sähköisen asioinnin käytöstäsi, poistuu myös Energiatili käytöstäsi.

Jos kuitenkin haluat peruuttaa sähköisen asiointiluvan, voit tehdä sen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostitse osm@pohjoistavoimaa.fi