Etuasiakasohjelman suosion kasvu jatkui

Pohjoista voimaa -etuasiakasohjelman suosio jatkoi kasvuaan vuonna 2013. Ohjelmaan liittyi mukaan merkittävä määrä lisää asiakkaita ja yhteistyökumppaneita. Samalla se kehittyi entistä kattavammaksi ja monipuolisemmaksi.

Oulun Sähkönmyynnin asiakkaille Pohjoista voimaa -etuasiakkuus tuo monenlaisia rahanarvoisia hyötyjä. Niiden tarjoamisesta vastaavat ohjelmassa mukana olevat kymmenet yrityskumppanit sekä Oulun Sähkönmyynti itse. Yhtiön kaikki yksityisasiakkaat – näiden valitseman sähkösopimuksen tyypistä riippumatta – voivat liittyä Pohjoista voimaa -etuasiakasohjelmaan

Pohjoista voimaa -edut, tavallisesti erilaiset alennukset, ovat ainutlaatuisia. Kumppaniyritykset eivät anna niitä muille asiakkailleen. Edut on tätä nykyä jaettu kuuteen ryhmään: kaupat ja palvelut, kulttuuri, urheilu, ruoka ja juoma, matkailu sekä messut. Etuasiakkuutensa todentamiseen asiakas käyttää joko perinteistä tai matkapuhelimeensa ladattua sähköistä etukorttia.

Yrityskumppaneille Pohjoista voimaa -etuasiakasohjelma antaa mahdollisuuden tavoittaa suuren joukon kuluttajia, rakentaa näkyvyyttä ja luoda verkostoja muiden yritysten kanssa. Näkyvyyden luomiseen on käytössä useita kanavia: Oulun Sähkönmyynnin asiakaslehti Sulake, verkkosivujen etuasiakasosio, laskuliitteet sekä sähköiset uutiskirjeet.